Śmiercią np. I to nie żart, wpadając kołem w dziurę przy dużej prędkości może dojść w najgorszym przypadku do ścięcia śrub poprzez przesunięcie się felgi na otworze centrującym.
To oczywiście ekstremalny przypadek.
Nie ma sensu na tym oszczędzać, pierścienie kosztują po 5zl sztuka a wybite końcówki, wibracje w czasie jazdy itd. mogą być bardziej kosztowne w skutkach nią montaż pierścienia.
W prędkościach miejskich gdzie luz na otworze jest niewielki, np felgi z opla 4x100 (otwór 56,6mm) w vw 4x100 (otwór 57mm) bicie może być niezauważalne a i sam luz 0,4mm na otworze pozornie niewielki. Faktycznie wydaje się spory - taki przypadek miałem w Merivie żony.
Inwestycja 20zł/kpl pierścieni i spokój w prędkościach 0-180km/h (szybciej Mery już nie pójdzie) :wink: (
To oczywiście ekstremalny przypadek.
Nie ma sensu na tym oszczędzać, pierścienie kosztują po 5zl sztuka a wybite końcówki, wibracje w czasie jazdy itd. mogą być bardziej kosztowne w skutkach nią montaż pierścienia.
W prędkościach miejskich gdzie luz na otworze jest niewielki, np felgi z opla 4x100 (otwór 56,6mm) w vw 4x100 (otwór 57mm) bicie może być niezauważalne a i sam luz 0,4mm na otworze pozornie niewielki. Faktycznie wydaje się spory - taki przypadek miałem w Merivie żony.
Inwestycja 20zł/kpl pierścieni i spokój w prędkościach 0-180km/h (szybciej Mery już nie pójdzie) :wink: (
Komentarz